Picture
Alhamdulillah Wanita IKRAM Terengganu dengan kerjasama Petronita dan Biro Muslimah Surau Rantau Petronas telah berjaya menganjurkan sebuah Seminar SuperMom, SuperDad pada Sabtu 20 Oktober 2012 bersamaan 4 Zulhijjah 1433H di Dewan Seri Delima, Bangunan Petronas Wilayah Pantai Timur dekat Kerteh, Kemaman.  Ini merupakan sebahagian daripada siri program keluarga sakinah yang digerakkan  oleh Wanita IKRAM Terengganu.

Program yang disertai hampir 150 orang peserta ini telah disempurnakan perasmiannya oleh Pengurus Besar Petronas Wilayah Pantai Timur Tuan Hj Wan Hasnan bin Abdullah. Di dalam ucapan perasmian, beliau mengucapkan terima kasih kepada penganjuran program bersama ini dan ianya wajar dikembangkan di dalam kegiatan-kegiatan yang lain juga. Beliau juga percaya IKRAM dan Petronita mampu menjayakan program-program yang bermanfaat khususnya kepada warga Petronas dan masyarakat amnya.


 
InshaAllah dengan kerjasama PETRONITA dan Surau Rantau Petronas, Wanita IKRAM Terengganu akan menganjurkan satu program umum bercorak keibubapaan dan kekeluargaan. Jom sertai kami!

Pendaftaran melalui email boleh dibuat dengan menghantar butir-butir : Nama, Alamat Rumah, No h/p dan Alamat Email ke [email protected] . Perkhidmatan nursery untuk anak-anak turut disediakan.